oliviakullenberg

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Kvällsinlägg <3

Av olivia - 11 februari 2012 22:49

Hejhej!


sitter här framför skärmen med Anna. Vi har kollat på melodifestivalen & hittat på en dans hah ^^ kommer upp film på den snart. Har haft en jätte rolig kväll med chips, godis, och läsk. :) Hur har er Lördag kväll varit?

---

Vad tyckte ni om melodifestivalen? tyckte ni att rätt gick vidare? Jag tyckte att Sonja Aldén skulle gått vidare, och inte thomas De leva. han sög ;S Ulrik Munther var dock inte lika bra som jag trodde, men han var värd en globen plats. Har inte så mke mer att skriva. Ska se Mr & Mrs Smith med AnnaPyttIpanna!

--

seeya

puss&hej

//Alivia & Onna  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia - 17 februari 2012 22:05


yey! äntligen sportlov, ska hitta på allt möjligt, t.ex en agility kurs med Malte (hund) och typ va med friends m.m. Vad ska ni hitta på, på sportlovet? -- imorgon ska jag rida, ska rida samma häst som förra veckan. ska se ifall jag ska rida ba...

Av olivia - 13 februari 2012 16:22


Jag gör som alla andra, R.I.P Whitney Houston ! hon har en (hade) en jätte vacker röst. ----   R.I.P     ...

hey

Av olivia - 11 februari 2012 17:06


hej! Är hoss Anna nu. vi sitter vid datan och har nyss kollat på en serie på datan :)   wwwwie    ...

Av olivia - 11 februari 2012 13:41


hej!Hemma ifrån stallet nu. red en gullig B-ponny barbacka. jätte kul men skupmigt :)) --- ska sova över med Anna snart. kmr säkert blogga lite hemma hoss henne. :)ska bli skit kul! <3 vi ska bland annat kolla på melodifestivalen. men, vem ...

Av olivia - 11 februari 2012 07:54

hej!   idag blir det ridning, får se om jag stannar kvar till kl 3 och leder småbarnens ponnyer. Senare kanske jag skulle sova över med Anna och imorgon blir det "mästerkatten" på bio.   det blev ett väldigt kort inlägg men jag skriver fle...

Presentation


hej och välkommen till min blogg! beskrivning kmr strax...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards