oliviakullenberg

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Att picnik ska stängas är skit!

Av olivia - 10 februari 2012 20:27

hej!

skriver ett litet kvällsinlägg nu!

tycker det e astråkigt att picnik ska läggas ner. Använder det nästan varje dag. Man kan göra så fina bilder.  men man får ju passa på nu innan någon dag i april, för nu kan man ha alla premium efekterna på bilderna gratis, det är jätte bra tkr jag. Har gjort min header i picnik. Vad tkr ni om den?

--

skit tråkigt att det ska läggas ner, men inget att göra åt. 


Puss&hej


/Olivia


bild från Bilder.alltinggratis.se som jag har gjort om i picnik.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia - 17 februari 2012 22:05


yey! äntligen sportlov, ska hitta på allt möjligt, t.ex en agility kurs med Malte (hund) och typ va med friends m.m. Vad ska ni hitta på, på sportlovet? -- imorgon ska jag rida, ska rida samma häst som förra veckan. ska se ifall jag ska rida ba...

Av olivia - 13 februari 2012 16:22


Jag gör som alla andra, R.I.P Whitney Houston ! hon har en (hade) en jätte vacker röst. ----   R.I.P     ...

Av olivia - 11 februari 2012 22:49


Hejhej!   sitter här framför skärmen med Anna. Vi har kollat på melodifestivalen & hittat på en dans hah ^^ kommer upp film på den snart. Har haft en jätte rolig kväll med chips, godis, och läsk. :) Hur har er Lördag kväll varit? --- Vad tyck...

hey

Av olivia - 11 februari 2012 17:06


hej! Är hoss Anna nu. vi sitter vid datan och har nyss kollat på en serie på datan :)   wwwwie    ...

Av olivia - 11 februari 2012 13:41


hej!Hemma ifrån stallet nu. red en gullig B-ponny barbacka. jätte kul men skupmigt :)) --- ska sova över med Anna snart. kmr säkert blogga lite hemma hoss henne. :)ska bli skit kul! <3 vi ska bland annat kolla på melodifestivalen. men, vem ...

Presentation


hej och välkommen till min blogg! beskrivning kmr strax...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards